.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار استاندار مازندران با رييس قوه قضاييه

شمال نیوز: انتخاب استانداربومي و با تجربه كه داراي تخصص وتجربه اي گرانسنگ در زمينه توسعه كشاورزي است، نويد بخش آينده اي روشن براي استان مازندران است.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي استانداري، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران، در ديدار با آيت الله صادق لاريجاني، رييس قوه قضاييه در تهران، خواستار حمايت و ارائه رهنمودهاي لازم جهت تسريع در توسعه و آباداني استان از سوي بزرگان، نخبگان مازندراني در كشور گرديد.
در اين ديدار كه در فضايي صميمي در دستگاه قضايي تهران برگزار شد، رييس قوه قضاييه ضمن ابراز خرسندي از حسن انتخاب ربيع فلاح به عنوان استاندار مازندران گفت: انتخاب استانداربومي و با تجربه كه داراي تخصص وتجربه اي گرانسنگ در زمينه توسعه كشاورزي است، نويد بخش آينده اي روشن براي استان مازندران است.
آيت الله صادق لاريجاني با اشاره به پتانسيل هاي موجود مازندران در بخش كشاورزي و منابع طبيعي، بر حفظ و صيانت از جنگل و منابع ملي استان تاكيد نمود.
وي ضمن اعلام حمايت از طرح هايي كه منجر به تعالي بيشتر استان مي گردد، تصريح كرد: پشتيباني از استاندار مازندران براي رساندن استان به جايگاه واقعي خود برهمگان لازم است تا با هماهنگي و همكاري يكديگر بتوان به نتايج مطلوب دست يافت.
در ابتداي اين ديدار، ربيع فلاح جلودار، استاندار مازندران، گزارشي از وضعيت و مسايل فرهنگي، اجتماعي، عمراني و اقتصادي استان را به رييس قوه قضاييه ارائه نمود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.